Kwaliteit

Als cliënt moet u kunnen rekenen op goede zorg, in een veilige omgeving waarin u zich welkom voelt. Omdat wij dit belangrijk vinden, toetsen en meten wij de kwaliteit en veiligheid van onze zorg- en dienstverlening. Zo werken wij continu aan de verbetering van onze zorg.

Ook bewaken wij of voldaan wordt aan eisen die vanuit de zorgverzekeraars, wet- en regelgeving en branchevereniging gesteld worden. Zo ontvangt u niet alleen kwalitatief goede zorg en behandeling, maar ontvangt u ook de zorg en behandeling waar u recht op heeft. Dit blijkt onder andere uit onze kwaliteitscertificaten ISO 9001.

Kwaliteit en tevredenheid

Een compliment maakt blij, kritiek houdt ons scherp. Heeft u een goed idee om onze zorgverlening te verbeteren?

Een compliment is fijn
Wilt u een verzorgende, verpleegkundige, kok of andere medewerker laten weten dat u tevreden bent? Wij waarderen uw tip of compliment! Dat kan natuurlijk rechtstreeks of door uw waardering kenbaar te maken op www.zorgkaartnederland.nl

Niet tevreden? Soms gaan dingen anders dan u verwacht of dan met u is afgesproken. Wij doen ons uiterste best om ons werk goed te doen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorg of ondersteuning. Als dat zo is, willen we dat graag weten. Want alleen dan kunnen we onze zorg verder verbeteren!

Wat kunt u doen als u niet tevreden bent? We hebben de mogelijkheden voor u op een rij gezet in bijgaand document.

 

Cliënttevredenheid

Om te meten hoe tevreden onze cliënten en hun vertegenwoordigers zijn over onze zorg- en dienstverlening, laten wij eens in de twee jaar een cliënttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Uit al deze vormen van onderzoek is gebleken dat de cliënten van Wilgaerden zeer tevreden zijn.

Wilt u de rapportages van de cliënttevredenheidsonderzoeken lezen? Klikt u dan op onderstaande bestanden:

Zorgkaart Nederland

Cliënten en familie kunnen hun (on)tevredenheid ook kenbaar maken op de landelijke Zorgkaart Nederland: www.zorgkaartnederland.nl.

Kwaliteitsverslag 2017

In het kwaliteitsverslag beschrijven we op welke wijze Wilgaerden in 2017 heeft geïnvesteerd in het leren en verbeteren van kwaliteit om zo de beste zorg aan onze cliënten te kunnen leveren. Hier vindt u onze resultaten:

Regeling voor klokkenluiders

Wie misstanden vermoedt, moet dat veilig kunnen melden. Daarom heeft Wilgaerden een klokkenluidersregeling. Een soort gedragscode, waarin staat welke procedure we volgen, welke zorgvuldigheidseisen we stellen en hoe de rechtsbescherming van de klokkenluider is geregeld. U kunt onze volledige klokkenluidersregeling downloaden.

Chat Bel mij terug
X

Keuzehulp

Onze keuzehulp helpt u door middel van een aantal vragen de juiste ondersteuning te vinden. Kies welk antwoord voor u van toepassing is en kom uit bij de juiste ondersteuning.

Waar kunnen wij u mee helpen?