Klachten en klachtenregeling

De 1700 medewerkers van Wilgaerden ondersteunen vele ouderen in West-Friesland. Ze doen dat met kennis van zaken, vol enthousiasme en in overleg en in samenwerking met u en uw naasten. Goede zorg staat voorop, opdat de cliënt tevreden is. In de meeste gevallen is dat ook zo. Maar zorg verlenen blijft mensenwerk. Bent u ontevreden over onze dienstverlening of hebt u ideeën voor verbeteringen? Laat het ons weten. Want wij willen graag onze dienstverlening verbeteren om u en andere cliënten nog beter van dienst te zijn.

Een gesprek lost soms veel op

Als u een klacht heeft, kunt dit het beste eerst bespreken met de betrokken medewerker of haar leidinggevende. Vaak lukt het om in goed overleg tot een oplossing te komen. Komt u er gezamenlijk niet uit, dan kunt u een klacht indienen.

Raads- en vertrouwenspersoon

Bent u ergens niet tevreden over en wilt u daar in vertrouwen over praten? Neemt u dan contact op met onze raads- en vertrouwenspersoon. U kunt met haar bespreken waar u mee zit. Zij geeft u advies en helpt u eventueel bij het indienen van een klacht.
Voor contact met de raads- en vertrouwenspersoon van Wilgaerden, kunt u bellen naar T 0229-287728.