Kwaliteit en tevredenheid

De ruim 1400 medewerkers van Wilgaerden ondersteunen vele ouderen in West-Friesland. Ze doen dat met kennis van zaken, vol enthousiasme, in overleg en in samenwerking met u en uw naasten. Goede zorg staat voorop. Maar zorg verlenen blijft mensenwerk. Bent u ontevreden over onze dienstverlening of heeft u ideeën voor verbeteringen? Laat het ons weten. Want wij willen graag onze dienstverlening verbeteren om u en andere cliënten nog beter van dienst te zijn.

Een gesprek lost soms veel op

Als u een klacht heeft, kunt u dit het beste eerst bespreken met de betrokken medewerker of leidinggevende. Vaak lukt het om in goed overleg tot een oplossing te komen. Komt u er samen niet uit, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Stuur dan een mail naar klachten@wilgaerden.nl.

Raads- en vertrouwenspersoon

Bent u ergens niet tevreden over en wilt u daar in vertrouwen over praten? Neemt u dan contact op met onze raads- en vertrouwenspersoon. U kunt het probleem met haar bespreken. Zij geeft u advies en helpt u eventueel bij het indienen van een officiële klacht. Voor contact met de raads- en vertrouwenspersoon van Wilgaerden, kunt u bellen naar 0229-287728.

Regeling voor klokkenluiders

Wie misstanden vermoedt, moet dat veilig kunnen melden. Daarom heeft Wilgaerden een klokkenluidersregeling. Een soort gedragscode, waarin staat welke procedure we volgen, welke zorgvuldigheidseisen we stellen en hoe de rechtsbescherming van de klokkenluider is geregeld. U kunt onze volledige klokkenluidersregeling downloaden.

 

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van functionele en statistieken cookies, die nodig zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kunt u aangeven welke andere soorten cookies u wilt accepteren.

Cookie-instellingen